CS1

Achter de schermen: klantenservice

Klantenservice: jouw eerste aanspreekpunt binnen ons bedrijf. Voor jou als klant het eerste aanspreekpunt. Hier kan je terecht voor al je vragen, advies, klachten en natuurlijk jouw offertes en bestellingen.
CS2

Advies is standaard

Persoonlijk contact vinden we belangrijk. Daarom proberen we deze afdeling zo goed mogelijk in te richten. Een order begint immers bij een goed advies en een goede controle van de inkomende bestellingen. Wij zorgen ervoor dat jij als klant optimaal wordt geholpen en dat jouw orders met de grootste zorg worden geproduceerd. Hierdoor kun je zonder zorgen bestellen en weet je dat jouw orders bij ons in goede handen zijn. We zetten hoog in op goede kennis van zaken en een passend advies voor onze klanten. Als reseller weet je een hoop zaken zelf. Maar over producten die je uitbesteedt, kun je natuurlijk niet alles weten.

Ons team heeft enorm veel productkennis en weten tot in de kleinste details hoe de productie verloopt. Bij twijfels en vragen zorgen wij samen voor een passend advies, waardoor jouw klant een mooi en kwalitatief goed eindproduct ontvangt. Een afwijkend product? Ook dat is mogelijk. Samen bekijken wij de mogelijkheden en zorgen we samen voor een tevreden klant.
CS3

Alle orders worden gecontroleerd

Bestellingen komen via meerdere kanalen binnen, maar worden allemaal persoonlijk gecontroleerd door meerdere mensen binnen dit team. Valt ons iets op of hebben we het idee dat er wat mis gaat, dan nemen we altijd persoonlijk contact op. Soms overbodig, maar in veel gevallen enorm handig. Daarnaast zorgen we ervoor dat jouw orders optimaal gecombineerd worden waar dat mogelijk is. Dit levert voor jou weer kostenvoordeel op.
CS4

Klachten? Wij lossen ze op!

Natuurlijk gaat er ook wel eens wat mis. We proberen dit tot een minimum te beperken door gebruik te maken van vakmensen en de laatste nieuwe technologieën. Wanneer er fouten worden gemaakt, kan dat grote consequenties hebben voor jou als klant. Je zit met deadlines, de huur van dure apparatuur of tijdvakken waarin gewerkt moet worden. Daarom gaan we bij klachten voor een snelle oplossing. We zorgen voor een snelle levering van nieuwe producten op locatie, waardoor jij de eindklant alsnog blij kunt maken.

Onder het motto “goed is goed, fout is fout” gaan we discussie uit de weg en hoef jij als klant nooit lang te wachten op een passende oplossing. Zoals je wellicht hebt gemerkt, zijn onze mensen van enorm belangrijk binnen dit proces. Zij zorgen voor een match tussen klant en bedrijf en dit zal altijd zo blijven. Achter de schermen proberen we onze processen zo strak mogelijk te maken, maar flexibiliteit en persoonlijke aandacht blijft in onze ogen enorm belangrijk binnen de dynamische wereld van print & sign.

Achter de schermen: bestandsvoorbereiding

Als je benieuwd bent naar hoe het achter de schermen bij onze DTP-afdeling reilt en zeilt, klik dan hier.