
Onze klantenservice is jouw eerste aanspreekpunt binnen ons bedrijf. Je kunt hier terecht voor al je vragen, advies, offertes, bestellingen én eventuele klachten.
Persoonlijk contact vinden we belangrijk. Een order begint bij goed advies en een zorgvuldige controle van je bestand en bestelling. Zo weet je dat jouw werk bij ons in goede handen is. Als reseller weet je veel, maar niet alles over de producten die je uitbesteedt. Daarom denken we bij twijfels of vragen altijd actief met je mee.
Bestellingen komen via meerdere kanalen binnen, maar worden altijd persoonlijk gecontroleerd door verschillende collega’s.
Valt ons iets op of hebben we het idee dat er iets mis kan gaan? Dan nemen we direct contact op. Soms lijkt dat overbodig, maar in veel gevallen voorkomt het fouten en bespaart het jou problemen bij de eindklant.


Ondanks alle zorg kan er natuurlijk altijd iets misgaan. Dat proberen we te voorkomen, maar wanneer het toch gebeurt, schakelen we snel.
We begrijpen dat jij werkt met strakke deadlines, gehuurde apparatuur of tijdvakken waarin montage moet plaatsvinden. Daarom zorgen we voor een passende én snelle oplossing, zoals spoedproductie of levering op locatie. Onder het motto 'goed is goed, fout is fout' gaan we discussies uit de weg.